nog 1 maand te gaan! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Denise Jonge - WaarBenJij.nu nog 1 maand te gaan! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Denise Jonge - WaarBenJij.nu

nog 1 maand te gaan!

Door: Denise de Jonge

Blijf op de hoogte en volg Denise

17 Januari 2014 | Nederland, Goes

Over exact 1 maand zullen we al in Kenia zijn! Wat vliegt de tijd! Op dit moment ben ik bezig met het regelen van speelgoed, lesmateriaal en benodigdheden voor de kinderen van Kiota. M'n backpack ligt klaar om ingepakt te worden, de tickets zijn geregeld, de malariapillen zijn ook binnen.. het begint nu echt dichtbij te komen!

Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen heb ik een prachtig bedrag opgehaald voor de kinderen in Kiota, met € 380,00 kan ik al veel goeds betekenen voor de kinderen. Ook na de duik heb ik nog verschillende donaties ontvangen. Ik wil iedereen graag bedanken hiervoor.

Mocht iemand mijn actie van de nieuwjaarsduik gemist hebben maar toch nog een vrijwillige donatie willen doen kan dat natuurlijk. Jullie kunnen mij altijd een privé bericht sturen voor mijn rekeningnummer.

  • 17 Januari 2014 - 21:01

    Richard, Manon En Teun:

    Wat zal je ons missen! En wij jullie natuurlijk ook...

  • 16 Februari 2014 - 13:28

    Matty De Jonge:

    Ik wens jullie heel veel succes en pas goed op elkaar .

  • 16 Februari 2014 - 17:33

    Rinus En Catrien:

    Goede reis en vooral heel veel plezier tijdens deze uitdagende ervaring.

  • 16 Februari 2014 - 22:26

    Francien:

    Goede reis, het is nu zover, pas goed op elkaar, en wij gaan jullie volgen.

  • 17 Februari 2014 - 11:11

    André & Elly:

    Goede reis en veel succes daar!!

  • 17 Februari 2014 - 17:21

    John, Judith, Ruben, Claudia, Anoek En Liza:

    Hopelijk hebben jullie een goede reis achter de rug.
    Even acclimatiseren en dan er tegen aan. Maak er wat van!! We gaan jullie op de voet volgen. We wensen jullie een mooi avontuur toe daar in het verre Kenia. Groetjes van ons allemaal.


  • 17 Februari 2014 - 17:49

    Denise En Dies:

    We zijn veilig geland!! Het eerste verslag vanuit kenia volgt snel!!

  • 17 Februari 2014 - 23:06

    Francien:

    Hallo Dies en Denise,
    Hoorde van Matty net, dat jullie er zijn, ben benieuwd naar jullie 1e indrukken, doe snel verslag, en graag foto's erbij.
    Dikke kus van Francien, ben trots op jullie.

  • 18 Februari 2014 - 15:40

    Willy Van Klooster :

    hallo dies en denise ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad, de warmte zal wel even wennen zijn , heel veel succes daar,

  • 18 Februari 2014 - 21:39

    Wim En Nellie:

    Hé Dies en Denise,
    Jullie avontuur begint nu echt! We zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Heel veel succes!

  • 21 Februari 2014 - 19:15

    Francien:

    Denise we zijn erg benieuwd hoe de 1e week is gegaan, waar blijft de blog!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 03 Dec. 2013
Verslag gelezen: 562
Totaal aantal bezoekers 11083

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 17 Maart 2014

Karibu Kenia!

03 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: