De voorbereidingen zijn begonnen! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Denise Jonge - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Denise Jonge - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen!

Door: Denise de Jonge

Blijf op de hoogte en volg Denise

07 December 2013 | Nederland, Goes

Eindelijk is het zover, alles is nu besproken. Ik heb besloten mijzelf in te gaan zetten als vrijwilliger voor stichting Kumbatio in Kenia. Deze stichting ondersteund het kindertehuis Kiota in Thika om de levenssituatie van de kinderen omdat zij geen ouders meer hebben of ernstig door hun ouders mishandeld of verwaarloosd zijn.

Ik zal samen met mijn vader half februari naar Kenia afreizen om daar een maand te verblijven en het kinderhuis te ondersteunen met diverse werkzaamheden zoals klussen en activiteiten met de kinderen ondernemen!

In het kindertehuis wil stichting Kumbatio een beter leven geven dan waar ze vandaag komen en daardoor een beter toekomstperspectief te geven. Het huis waar ze samen met leeftijdsgenootjes opgroeien en voldoende gezond eten krijgen, water, zorg, aandacht en waaruit ze iedere dag naar school gaan heeft per maand ongeveer € 1.500 euro nodig waar zij veel moeite voor moeten doen. Wij willen natuurlijk samen zoveel mogelijk goeds doen een ook proberen het kinderhuis financieel te ondersteunen. Donaties vanuit iedereen zijn daarom altijd welkom!

Via deze website zullen we jullie op de hoogte houden van ontwikkelingen voor de reis en natuurlijk een reisverslag tijdens de reis!

We gaan nu beginnen met het regelen van de reis..

Veel leesplezier!

Groetjes,