Sponsoringsactie - Nieuwjaarsduik! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Denise Jonge - WaarBenJij.nu Sponsoringsactie - Nieuwjaarsduik! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Denise Jonge - WaarBenJij.nu

Sponsoringsactie - Nieuwjaarsduik!

Door: Denise de Jonge

Blijf op de hoogte en volg Denise

15 December 2013 | Nederland, Goes

Mijn eerste actie om geld in te zamelen voor Kiota!

Ik wil hen naast mijn taken als vrijwilliger graag ook diverse producten doneren zoals schoenen voor de kinderen, speelgoed en lesmateriaal. Het aanschaffen en meenemen van deze producten brengt natuurlijk kosten met zich mee. Ik wil graag zoveel mogelijk kinderen voorzien van de nodige spullen en wil jullie daarom vragen mij financieel te ondersteunen!

Als ik € 200,00 aan donaties (dankzij deze actie) binnen heb zal ik op 1 januari 2014 deelnemen aan de nieuwjaarsduik in Vlissingen.

Mochten jullie mij financieel laten ondersteunen kunnen jullie dit laten weten op denisedejonge@live.nl.

Tussendoor zal ik jullie op de hoogte houden van de tussenstand!